Jag har fortfarande luft i bromsarna. Har bytt hbc och oken fram, där bak är ingeting gjort.
Bromspedalen tar långt ned, och nästan bara bromsverkan på höger fram, och kanske bak.
Efter bara ett pumptag så har jag broms på båda sidor fram, om än bättre på höger sida eftersom det drar litet snett. Så jag har luftat av vänster fram x flera, men vad 17 hjälper det, jo jag har luftat på höger sida också, och där bak... Jag har också följt rådet att släppa på handbromsvajrarna innan luftningen bak.
Jag suger ju med en sådan där tryckluftsdriven avluftare, och den funkar ju bra, men det kommer hela tiden små bubblor, jag har tolkat detts som om att det är nipplen som släpper in litet luft i gängorna när man suger, eftersom bubblorna blir större ju mer man öppnar...??
Jag har iallafall sugit ut och ersatt litet drygt en liter bromsvätska, jo den är helt ny och jag häller tillbaka den genom en finmaskig sil.
Nu har jag tröttnat, vill kunna åka och kunna veta att bromsarna tar bra utan att behöva pumpa, HJÄLP!