Och det köpte jag. Klart dom fortfarande var för breda.
Det enda som någonsin kommer att få plats är dessa racing båtstolar. Helt bisarrt. Jag har en maxbredd på 40 cm att leka med pga karossen är inåtvinklad. Var jag man hitta nytillverkade stolar av nedanstående typ. har letat som en dåre.
Tips och förslag mottages såå gärna
Dags för nya stolar
Moderatorer: Magoo, kg-student, Björn J., fgronlun
Re: Dags för nya stolar
Sådana hade jag också, fast vita, helt jäkla puveriserade inuti, skumgummit var som mjöl...
Kolla i min projekttråd på de stolarna jag fann, på Blocket, liknande finns hos nån rallyfirma, det är nån billig porschekopia, rätt smal nedtill, men bredare över axlar/skulderblad.
Kolla i min projekttråd på de stolarna jag fann, på Blocket, liknande finns hos nån rallyfirma, det är nån billig porschekopia, rätt smal nedtill, men bredare över axlar/skulderblad.
Om grejerna inte funkar, kroma dem!!
VW Buggy 1600 -68.
VW Buggy 1600 -68.
Yes jag såg dem - Helt perfekta. Tänk att det ska vara så klurigt det härBjörn J. skrev:Sådana hade jag också, fast vita, helt jäkla puveriserade inuti, skumgummit var som mjöl...
Gammalt jävla skit
-
- Moderator
- Kontakt:
jag har samma kaross som moondrip på mitt projekt...
KG och jag gjorde såhär:

KG och jag gjorde såhär:
http://www.stassakroken.se
1 buggy är en för lite
(har 3 st i garaget...varav 2 besiktigade)
Får man in mer än 2 fingrar mellan hjul och skärm är bilen för hög.
1 buggy är en för lite

Får man in mer än 2 fingrar mellan hjul och skärm är bilen för hög.